Dag 6 - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Dick Haar - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Dick Haar - WaarBenJij.nu

Dag 6

Blijf op de hoogte en volg Dick

20 Juli 2012 | IJsland, Reykjavik

Nadat we een piepklein IJslands kerkje hadden bekeken (5x2 meter!) hebben we een tocht gemaakt op een platte boerenkar achter een trekker naar een natuurreservaat op een schiereiland. Hier hebben we met een gids veel papagaaiduikers en andere bijzondere vogels bekeken. Het meest bijzondere van de dag was een bezoek aan een gletsjermeer vol met drijvende ijsschotsen, die van de gletsjer afgebroken waren. Het meer kwam in zee uit en de branding lag vol met grote en kleine stukken ijs. Prachtig!

• 24 Juli 2012 - 19:21

Ineke:

Hallo allemaal, wat leuk om jullie belevenissen te lezen. En wat zien en doen jullie veel. Echt weer een reis die je nooit vergeet met heel veel indrukken van de natuur. Ik wens jullie nog heel fijne en gezellige dagen toe. Ik kreeg zaterdag jullie kaartje al. Leuk! Veel groetjes en nog lekker genieten, Ineke